La unitat
didàctica que es planteja utilitza una metodologia basada en el model
d’educació TILC que tracta d’aprendre qualsevol llengua (valencià) al mateix
temps que s’aprenen continguts acadèmics(matemàtiques). A més a més possibilita
la pràctica docent fent-la més atractiva i dinàmica mitjançant tot tipus de
recursos didàctics per motivar a l’alumnat cap a l’aprenentatge de la matèria.
Al mateix temps, utilitza la llengua en àmbits de comprensió de textos escrits
com els descriptius i instructius. D’aquesta forma, el rendiment acadèmic de
l’alumnat augmenta i disminueix el fracàs escolar.
He triat
aquest tipus de metodologia perquè normalment s’utilitza una metodologia
tradicional dirigida pel llibre de text i les explicacions en la pissarra per
part del docent de matemàtiques en l’escola. Això genera que els estudiants
perceben les matemàtiques com una assignatura avorrida i complexa que provoca
actituds negatives com ansietat, rebuig, desmotivació, etc, per part de
l’alumnat. Aquest aspecte ressalta la importància que té el tipus de
metodologia que el docent utilitza a les seues classes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada